FORMY PŁATNOŚCI, KOSZTY DOSTAWY:

 

1. Dostępnymi w Sklepie internetowym forma płatności są:

a. płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego nr 92 1020 4984 0000 4302 0174 0083 w tytule przelewu należy podać nr Zamówienia otrzymany w wiadomości potwierdzającej przyjęcia Zamówienia do realizacji,

b. przedpłata za Zamówienie za pomocą systemu płatności elektronicznych imoje - także przy użyciu Visa Mobile i kodów BLIK oraz za pomocą kart płatniczych i kredytowych VISA,

c. płatność za pomocą systemu płatności elektronicznych PayU, także przy kodów BLIK oraz za pomocą kart płatniczych i kredytowych (obsługiwane karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,

d. płatność gotówką za pobraniem – przy odbiorze Zamówienia od dostawcy lub osobiście od Sprzedającego w Miejscu odbioru. 

2. Płatności elektroniczne realizowane są w ten sposób, że Zamawiający Produkt poprzez stronę Sklepu internetowego wybiera jako formę płatności płatność elektroniczną zostaje przekierowany do serwisu transakcyjnego, gdzie po zalogowaniu się do banku albo wybraniu płatności poprzez bank obsługujący płatności BLIK, otrzymuje gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi Sprzedającego. Po zaakceptowaniu przelewu, Zamawiający zostaje z powrotem przekierowany na stronę Sklepu internetowego. 

3. Operatorem systemu płatności elektronicznych imoje jest spółka ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach (40-086) przy ul. Sokolskiej 34, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459; o kapitale zakładowym w kwocie 130 100 000 zł w całości wpłaconym, NIP 634-013-54-75, podlegający nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego z siedzibą w Warszawie, plac Powstańców Warszawy 1. Regulamin płatności dostępny jest pod adresem: https://www.imoje.pl/sprzedawcy Dane osobowe Zamawiającego przekazywane są spółce ING Bank Śląski S.A., która jest ich administratorem danych osobowych.

4. Operatorem kart płatniczych oraz systemu płatności elektronicznych PayU jest spółka PayU S.A. z siedzibą pod adresem: ul. Grunwaldzka 186, 30-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000274399, kapitał zakładowy w kwocie 4.944.000,00 zł w całości opłacony, NIP 7792308495, 86, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012. Regulamin płatności dostępny jest pod adresem: https://poland.payu.com/dokumenty-prawne-do-pobrania/ Dane osobowe Zamawiającego przekazywane są spółce PayU S.A., która jest ich administratorem danych osobowych.

5. W przypadku przedpłaty za Zamówienie, Sprzedający oczekuje na opłacenie Zamówienia przez 7 Dni roboczych od zawarcia Umowy sprzedaży. Po bezskutecznym upływie tego terminu Sprzedający wezwie Zamawiającego do zapłaty za Zamówienie wskazując dodatkowy termin, a po bezskutecznym jego upływie, Zamówienie zostanie anulowane.

6.   Czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia pokrywa się odpowiednio: z momentem wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Sprzedającego (w razie tradycyjnego przelewu za Zamówienie), lub z momentem uzyskania informacji o dokonaniu płatności z systemu płatności elektronicznych lub operatora karty płatniczej, lub z momentem zawarcia Umowy sprzedaży (w razie płatności za pobraniem).

7. Sprzedający realizuje dostawy zamówionych Produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, do wybranego paczkomatu InPost. Możliwy jest również bezpłatny dla Zamawiającego odbiór Zamówienia z Miejsca odbioru. Koszty dostawy podane są w zakładce Dostawa i płatności.

8. Całkowity koszt Zamówienia (tj. Cena Produktu wraz z kosztami wybranej metody dostawy Zamówienia) widoczne są dla Zamawiającego w panelu Zamówienia przed złożeniem Zamówienia oraz w mailu potwierdzającym dokonanie Zamówienia, jak i na Koncie po zalogowaniu się przez Użytkownika. Obciążenie Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu jego  wyraźnej zgody.

9. Zamówienia na kwotę powyżej 300 zł (do kwoty tej nie dolicza się kosztów dostawy )realizowane są na adres na terenie Polski na koszt Sprzedającego, co oznacza, że Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów dostawy.

 10. Zamówienia Karm oraz gritów dla gołębi nie dotyczą darmowej dostawy 

REALIZACJA ZAMÓWIENIA:

 

1.  Dla danego Zamówienia wiążąca jest Cena z momentu złożenia Zamówienia.

2.  Przewidywany czas realizacji Zamówienia, tj. nadania przesyłki z Zamówieniem wynosi od 1 do 3 Dni roboczych po wpływie płatności na rachunek bankowy Sprzedającego lub po otrzymaniu przez Sprzedającego informacji o dokonaniu zapłaty lub po zawarciu Umowy sprzedaży przy płatności za pobraniem – zależnie od wybranej formy płatności.

3.  Termin otrzymania Zamówienia = czas przekazania Zamówienia do wysyłki + czas dostawy Produktów do Zamawiającego.

4.  Sprzedający realizuje wysyłkę zamówionych Produktów na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku, gdy adres dostawy znajduje się poza terytorium Polski, Zamawiający proszony jest o niezwłoczny kontakt ze Sprzedającym w celu ustalenia indywidualnych warunków Umowy sprzedaży, w szczególności kosztów dostawy Zamówienia.

5.  Stany magazynowe Produktów wskazane są na Stronie Produktu jednakże, gdy w Zamówieniu znajdzie się Produkt, którego jednak nie ma w magazynie, Zamawiający zostanie o tym niezwłocznie poinformowany, i ma wówczas prawo do rezygnacji z całości Zamówienia, bądź rezygnacji z Produktu, którego brakuje, bądź do wyrażenia zgody na wydłużenie realizacji Zamówienia, lub też wyrażenia zgody na zamianę brakującego Produktu na podobny o zbliżonych właściwościach i Cenie.

6. Przy dostawie Zamówienia Zamawiający proszony jest o sprawdzenie, w obecności kuriera, czy opakowanie przesyłki, jak i znajdujące się  w nim Produkty nie posiadają mechanicznego uszkodzenia wynikłego z transportu, czy są nienaruszone i zgodne z Zamówieniem. Sprawdzenie przesyłki to bezpłatna usługa, gwarantująca najwyższą jakość usług. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z Zamówieniem, Zamawiający proszony jest o spisanie protokoły szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne zgłoszenie tego faktu do Sprzedającego. W razie dostawy do paczkomatu, Zamawiający proszony jest o postępowanie zgodnie z instrukcjami wskazanymi na pulpie urządzenia – takie zgłoszenie szkody jest ważne ponieważ zgłoszenie do przewoźnika jest podstawą reklamacji Sprzedającego.

7. Na każdy sprzedany Produkt wystawiany jest paragon fiskalny, a na żądanie Zamawiającego faktura VAT. Od stycznia 2020 roku otrzymanie faktury przez Konsumenta możliwe jest wyłącznie po poprawnym przekazaniu danych do wystawienia faktury podczas składania Zamówienia (dane należy podać w uwagach do Zamówienia). Dokument sprzedaży stanowi pisemne potwierdzenie treści złożonego Zamówienia i zawartej Umowy sprzedaży i dołączany jest do przesyłki.

8.  Zamawiający jest na bieżąco informowany o zmianie statusu Zamówienia drogą mailową.